fbpx

שיווק בלינקדאין

LinkedIn (בעברית: לינקדאין) היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. החברה הוקמה בדצמבר 2002, כאשר אתר הרשת הושק במאי 2003 והוא בבעלות "תאגיד לינקדאין" (LinkedIn Corporation Ltd). במאי 2011 הונפקה החברה בנאסד"ק, תחת הסימול "LNKD".אם אתם חברת B2B וקהל היעד הרלבנטי שלכם מורכב מחברות, ארגונים, בעלי תפקידים בכירים בחברות או אנשי מקצוע בתחום מסוים – שיווק בלינקדאין יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית המובילה בעולם; נכון לשנת 2018 רשומים בה יותר מ-500 מיליון משתמשים בכל העולם מתוכם כ-250 מיליון משתמשים פעילים בחודש. לינקדאין משמשת מוקד משיכה לחברות ולאנשי מקצוע המעוניינים ליצור קשרים מקצועיים, לחפש עובדים או למצוא עבודה חדשה, להתעדכן בחדשות בתחום המקצועי או לשמור על קשר עם עמיתים מקצועיים.מכיוון שהמשתמשים בלינקדאין משתפים במידע בעל ערך על עבודתם (מקצוע, תפקיד, תחום, ותק, השכלה, מקום העבודה, מספר העובדים בחברה ועוד), הפרסום בלינקדאין מציע אפשרויות מיקוד מדויקות הרבה יותר בהשוואה לפייסבוק ורשתות מתחרות.
מאז נקנתה לינקדאין על ידי חברת מיקרוסופט בשנת 2016 הורחבו אפשרויות הפרסום והמיקוד בלינקדאין, וכיום אפשר לייצר קמפיינים מגוונים – רימרקטינג, ליצור מודעות לאיסוף לידים, לקדם פוסטים למעורבות, לעקוב אחר משתמשי לינקדאין המבקרים באתר ולדעת במה הם עוסקים ואיפה הם עובדים ועוד.
סוגי הקמפיינים בלינקדאין
הפרסום בלינקדאין עובד באמצעות ממשק ניהול עצמי בשם LinkedIn Campaign Manager, שדרכו תוכלו ליצור את הקמפיין הראשון שלכם ולבחור את סוג הקמפיין המתאים לצרכים העסקיים שלכם, מתוך 4 אפשרויות.1. Sponsored Content .1– קידום תוכןבקמפיין זה תוכלו לקדם את התוכן שלכם עבור הקהל הרלוונטי, שאותו תגדירו במהלך בניית הקמפיין. התוכן המקודם יכול להיות חדש  או כזה שכבר פורסם בעמוד שלכם. אופציה נוספת היא לייצר תוכן שכלל לא יפורסם בעמוד וישמש רק לצורכי הקמפיין (direct sponsored content). התוכן המקודם יופיע בפיד דף הבית של הקהל המוגדר בקמפיין ואצל העוקבים אחר עמוד החברה וכך תוכלו להשיג את המטרות הבאות:

  • חשיפת קהל רלוונטי לתוכן שלכם והגדלת התנועה אל עמוד/אתר החברה
  • יצירת לידים חדשים באמצעות חיבור התוכן המקודם לטופס לידים מובנה – Lead Gen Form
  • חשיפה במטרה להשיג צפיות וידאו

לפי המטרה שתרצו להשיג, בחרו את סוג המודעה מתוך שלושה סוגים אפשריים: מודעת מאמר/תמונה, מודעת קרוסלה או מודעת וידאו. בשלושת הסוגים תוכלו לייצר מודעה חדשה או לבחור מתוך התוכן שכבר קיים אצלכם בעמוד החברה. אם תבחרו לחבר את המודעה לטופס לידים מובנה, תצטרכו גם לייצר טופס לידים בהתאם להנחיות לינקדאין.

2. Dynamic Ads – קמפיין דינמי

בקמפיין מודעות דינמיות המערכת תשתמש באופן אוטומטי בנתוני פרופיל הלינקדאין שלכם – כגון תמונה, שם חברה, תיאור חברה ועוד. ובאמצעות המידע הזה המערכת תייצר עבורכם מודעות שונות כדי שתוכל להתחיל את הקמפיין במהירות להשגת מטרות שונות. בקמפיין זה תוכלו לבחור מתוך שלושה סוגי מודעות:

  • Follower Ad – מודעת עוקבים – מודעה שמטרתה להגדיל את מספר העוקבים ואת האינטראקציות שלהם עם עמוד החברה בלינקדאין.

  • Job Ad – מודעת משרה – מודעה המשמשת לקידום משרה פתוחה בחברה עבור מועמדים רלוונטיים בהתאם לכישורים הנדרשים, במודעה מאפשרת למועמד להגיש מעומדות בקלות ובאפקטיביות.
  • Spotlight Ad – מודעת זרקור – מודעה שמטרתה להגדיל תנועה של גולשים אל עמוד הנחיתה/אתר החברה. בנוסף, מודעה זו משמשת להשגת לידים חדשים, הגדלת חשיפה למותג וחיזוק קשר עם הלקוחות לאורך תהליך ההמרה.

3. Text Ads – קמפיין טקסט

בקמפיין זה תוכל לבנות מודעות המורכבות מכותרת, תיאור ותמונה אופציונלית. המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת.

זו דרך מהירה להציג את התוכן הרצוי בפני קהל היעד המקצועי אליו מכוון המסר כשהתשלום עבור קמפיין זה יכול להיות לקליק או לאלף הופעות.

המודעות שתיצרו יכולות להופיע בכל אחד מהדפים הבאים: דף הבית, עמוד פרופיל, דף תוצאות חיפוש, דפי קבוצות, תיבת דואר נכנס, 'אנשים שאתה עשוי להכיר' ו'מי צפה בפרופיל שלי'.
המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת.

4. Sponsored InMail – קמפיין דואר נכנס

קמפיין InMail מאפשר לך להשיג לידים ממוקדים באמצעות שליחת הודעות מותאמות אישית לתיבת הדואר של הקהל הרלוונטי עבורך. הודעות אלו כוללות ברכה מותאמת אישית, לחצן קריאה לפעולה, טקסט וקישור בגוף ההודעה. התשלום בקמפיין זה הוא עבור כל הודעה אישית שנשלחת, יש שיטענו שמדובר בקמפיין יקר אך מאחר וההודעות הן אישיות ומגיעות ישירות לתיבת הדואר של הקהל האפקטיביות שלהן גבוהה מאד.

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.