שירותי שיווק באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

אינסטגרם הכריזו לאחרונה על עלייה משמעותית בכמות המפרסמים – 2 מיליון מפרסמים פעילים באינסטגרם (במרץ 2017 הנתון עמד על מיליון).
קצב צמיחה מרשים ביותר המשקף את המאמץ האדיר שפייסבוק עושים על מנת למשוך מפרסמים לפלטפורמת שיתוף התמונות הפופולרית בעולם וכן להעניק להם יכולות פילוח קהלים, טרגוט ואנליזות מתקדמות (המאמר המלא כאן).

עם פופולריות שיא ויותר מ- 400 מיליון משתמשים בכל העולם (וכמעט 3 מליון משתמשים בישראל בלבד) – אינסטגרם הפכה להיות פלטפורמת שיווק כדאית מאוד לחשיפה וקידום החל משכבות גיל צעירות יותר ועד גילאי ה 40+.

במידת הצורך אצור עבורכם דף מקצועי על גבי האינסטגרם ואתחזק אותו עבורכם: ברמת התוכן, המלצות לקריאיטיב למיתוג וכמובן קידום ממומן להגדלת כמות העוקבים והמעורבות (לייקים) בפוסטים.

גם בשיווק בפלטפורמה נהדרת זו אני מבצע מחקר שוק ומפלח את קהל היעד העסקי שלכם באופן מדויק וממוקד.

 

ההזדמנויות שאינסטגרם מציעה לעסק שלך

רשת האינטרנט מדומה למנוע חיבורים ענק. דברים שמעולם לא חשבנו שיכול להיות ביניהם קשר, מתמזגים ביחד. למשל, החיבור העסקי של אפליקציות ורשתות חברתיות – כל עסק יכול להגיע לקהל יעד מדויק ומפולח בלחיצת כפתור אחת. פלטפורמת האינסטגרם היא דוגמה מעולה לפלטפורמה שממזגת תכונות של רשת חברתית עם יכולת שיווק עסקית יוצאת דופן לשם הגעה לקהל היעד הספציפי שאתם מחפשים. הוא כבר שם, לא תגידו לו שלום?

על ידי יצירת קמפיין ממומן באינסטגרם אפשר להגיע לקהל יעד מדויק ומפולח – סטטוס משפחתי, גיל, מגדר, מקום מגורים, תחביבים, תחומי עניין ועוד. הסיבה העיקרית לכך היא התשתית האפקטיבית והחזקה של פייסבוק (אשר רכשה את האפליקציה).
באמצעות הפרסום באינסטגרם לקוח פוטנציאלי יכול ללמוד על המוצר, לראות מידע או סרטון עליו וכן להגיע ישר למעמד הרכישה דרך כפתור קריאה לפעולה המוביל לדף הרכישה באתר או דף נחיתה אחר לבחירתכם. אינסטגרם הופך גולשים פאסיבים ללקוחות אקטיביים שקונים! ואתם יכולים, כאמור, במגוון שיטות, להגיע אליהם.

אינסטגרם היא אפליקציה ויזואלית שהגולשים בה עוברים במהירות בין תמונות ותכני ווידאו. גולשי אינסטגרם עוצרים, ויותר חשוב, משתפים, כאשר הם פוגשים בתוכן ויזואלי ייחודי, מעניין ומקורי. מסר ויזואלי מתוכנן היטב, בשילוב עם שאלה מסקרנת בכותרת גדולה – ירתום את הגולשים שלכם, ירגש אותם ויגרום להם לפעול – לשתף, לעבור לאתר וכן לבצע קנייה. כל שעליכם לעשות הוא להציע, להציג ולהנגיש את מיתוג החברה, העסק או המוצר בצורה הטובה ביותר כדי שהוא ירצה להישאר, כדי שהוא ירצה לדעת עוד ויזכור את המותג שלכם כשייפגש בו בפעמים הבאות.

ולסיכום - אקדיש מקום מיוחד לאבן היסוד באינסטגרם - ה"האשטג"

האשטג פופולרי עם הקשר לתמונה הוויזואלית שלכם הופך את התוכן המוצג לנגיש יותר מפני שגולשים רבים באינסטגרם אוהבים לחפש תחומי עניין באמצעות האשטג (סולמית – #).
העליתם פוסט מסוים לעמוד שלכם? אל תשכחו לציין מה אתם מציגים באמצעות האשטגים מתאימים. ככל שתשתמשו בהאשטגים מוכרים יותר (פופולריים מבחינת תדירות התיוגים), הסיכוי של הגולש להגיע אליכם (לעמוד הפרופיל ו/או לאתר שלכם) ולהיחשף לתוכן ולקריאיטיב – גדולה יותר. יש לזכור כי יש מספר האשטגים פופולריים גם בישראל. נצלו אותם לטובתכם גם בשוק המקומי.