בניית
אתרים
לעסקים

לייצר אתר שנראה טוב, מגיב טוב ועושה טוב זו אמנות, לא פחות.

הנסיון, הידע והמומחיות שצברנו מאפשרים לנו למזג באופן אופטימלי בין הדרישות המיתוגיות והעיצוביות לבין הצרכים הפונקציונליים של האתר, ולהגיע בסופו של התהליך לתוצאות העסקיות המיטביות.
הצוות שלנו יספק לכם מעטפת מלאה, או רק את השירות הנחוץ לכם מבין השירותים הבאים:
איפיון טכני, עיצוב גרפי, פיתוח ותכנות, השקת האתר.

בניית אתרי תדמית בוורדפרס
בניית אתרים בעיצוב אישי

בתהליך של בניית אתר וורדפרס אנו מקפידים על חווית המשתמש ואפיון מקיף במטרה להכין אתר שיספק לכם המרות – עם דגש על חווית המשתמש במובייל.

בין אם העסק שלך זקוק לאתר חדש או לשדרוג אתר קיים – אנו נשמח לעזור לך במשימה של בניית אתר וורדפרס ייחודי.

ההתמקדות שלנו היא בייצור אתרים שנראים טוב ובנויים נכון ברמת הקוד, שמשדרים מקצועיות ובידול עסקי והכי חשוב – ממירים. גם האתר הכי יפה בעולם שאף אחד לא מגיע אליו ולא יודע להמיר גולשים ללקוחות – לא שווה כלום.

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח והיא למעשה הפלטפורמה הפופולרית בעולם ביותר לבניית אתרים.

אז למה כדאי לכם לבנות אתר במערכת וורדפרס?

קוד פתוח – מאפשר לכם גמישות מקסימלית.

אתם בעלי האתר ויש לכם את החופש המלא לבחור היכן לאחסן את האתר שלכם. מדובר בהתאמה מושלמת לצורך קידום אתרים ממומן ואורגני.

המערכת ידידותית מאד למפתחים וגם למשתמשי קצה.

פלטפורמה קלה לשדרוג ולביצוע שינויים טכנולוגיים לפי דרישה.

קהילה מפותחת מאד בארץ ובעולם – מחירים נוחים.

תוספים רבים – קיימים תוספים רבים למערכת הניהול המאפשרים לשדרג באופן יעיל ביותר את האתר והפונקציונליות שלו.

קצת על תהליך העבודה שלנו בבניית אתרי וורדפרס

אפיון האתר

שלב אפיון האתר הוא בהחלט השלב החשוב ביותר בתהליך התכנון של מרכיבי האתר. האם אנו מעוניינים למכור דרך האתר, האם צריך ליצור אזור אישי למשתמשים עם מרכיבים טכניים נוספים כמו פתיחת קריאת שירות, כיצד יהיה בנוי דף הבית ועוד.

על מנת לבנות נכון את האפיון יש לענות על כמה שיותר שאלות אודות החברה, שירותי החברה, המטרות העסקיות, המוצרים החשובים ביותר לחברה, קהל היעד, יתרונות, בידול החברה באונליין ועוד מגוון פרמטרים חשובים.

אחרי שענינו על השאלות, חשוב להגדיר איזה אתר אנחנו הולכים לבנות, האם זה אתר מכירות? או תדמית בלבד.

בסיום שלב זה נקבל סקיצה ראשונית מוצעת למבנה האתר.

עיצוב האתר

בשלב זה מעצב האתר שלנו משלב את הצבעים הנכונים לחברה על מנת לאפשר חווית משתמש ברמה גבוהה, כאשר יש צורך לחשוב על שילוב הצבעים בצורה בולטת וייחודית לעין המבקרים. במידה ויש כבר שפה עיצובית למותג אז עלינו להיצמד לצבעים הקיימים (לרוב נגזרת של צבעי המותג/לוגו), ולשלב את הצבעים אליהם שואף הלקוח להגיע.

אישור העיצוב

שלב אישור העיצוב הוא שלב חשוב להמשך תהליך הפיתוח, בו אתם חווים את דעתכם (פידבק לפני התחלת פיתוח) על מבנה האתר והאם הוא בנוי לטעמכם. חשוב למקסם את השלב במידת הצורך על מנת לבצע תיקונים לפני הפיתוח, עד להגעה לתוצאה הרצויה, מומלץ להיעזר בעוד חוות דעת לקבל תמיד חוות דעת של צד ג' אובייקטיבי.

פיתוח האתר – הדובדבן שבקצפת!

בשלב פיתוח האתר חשוב להתייחס למרכיבי ומבנה הקוד. רמת הפיתוח מותאמת להתקנים ניידים, נגישות אתרים, מהירות הטעינה, יצירת אתר נוח ומתאים לקידום אורגני וממומן, שימוש בדגשים של חברת קידום האתרים, ועוד. משלב זה מה שנותר לביצוע – אישור האתר, פיתוחו והתאמתו על בסיס האפיון והעיצוב ועלייה לאוויר.


בניית אתרי מכירות (איקומרס) בשופיפיי / וורדפרס

אנחנו נבנה עבורכם חנות וירטואלית מתקדמת, המבוססת על שופיפיי (Shopify) או וורדפרס. הצוות שלנו יעניק לכם שירות אישי ופתרון כולל על מנת שתוכלו למכור אונליין באמצעות חנות וירטואלית. נעניק לכם ליווי אישי ומקצועי, משלב הרעיון, דרך הקמת אתר המכירות ועד לניהול השוטף של האתר עבורכם. למעשה, נתפקד כמחלקת הדיגיטל שלך.

לצוות שלנו ניסיון רב בבניית אתרי מכירות מובילים בארץ ובחו"ל. תהליך העבודה איתנו שונה, יעיל ויצירתי. הצוות בנוי ב-DNA ככזה שמבין שלא די בלהקים "עוד חנות" מכירות אונליין. אנו שמים דגש על בידול עסקי, התאמת החנות לצורכי קידום ממומן ואורגני ושימת דגש על מיקרו-קופי וחווית משתמש ייחודית.

שירותי ברנדינג ועיצוב

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

שיווק ממומן בגוגל אדס

עיצוב גרפי לעסקים

שיווק בלינקדאין

בניית אתרים

כתיבת תוכן שיווקי

קידום אורגני במנועי חיפוש

שירותי קידום משולבים יד ביד,
המפתח להצלחה בטוחה

שיווק משולב

תוכן מקורי מבוסס על
אופטימיזציית מנועי חיפוש
והפצה ברשתות חברתיות

אוטומציות שיווקיות שמניעות למכירה

שימוש בכלי אוטומציה חכמים ויעילים המניעים למכירה ומשלבים פלטפורמות מרובות לעבוד יחדיו

קידום ממומן רב ערוצי

פייסבוק, גוגל, לינקדאין, נייטיב, יוטיוב, טוויטר. שילוב של הפלטפורמות הרלבנטיות עבורכם כדי להשיג תוצאות מקסימליות.

שיווק ממוקד מטרה

קמפיינים נכונים וממוקדים להגיע לקהלי היעד הנכונים

לקוחות ופרויקטים