fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פייסבוק מסירה את אפשרות ייחוס ההמרות בטווח של 28 יום

החל מה -12 לאוקטובר כל החשבונות העושים שימוש בייחוס המרות של 28 יום יועברו לייחוס של 7 ימים בלבד.
לפי ההודעה הרשמית שנשלחה ישירות למפרסמים, "יוזמות פרטיות דיגיטלית צפויות המשפיעות על דפדפנים מרובים יגבילו את יכולת העסק למדוד את האינטראקציות של אנשים בתחומים ומכשירים. בין המגבלות הללו יש את היכולת של עסקים לייחס אירועי המרה למודעה בחלונות ייחוס ארוכים יותר."

הודעת הדוא"ל גם מסבירה שהדבר יהפוך את הפרסום ל"גמיש" יותר עבור שינויי פרטיות בדפדפנים בעתיד. למרות שהם לא אומרים זאת במפורש, זה כנראה מתייחס לכוונת Chrome להסיר קובצי cookie של צד שלישי בשנתיים הקרובות.

כדי לבחון את השפעת השינוי על החשבונות שאתם מנהלים – תוכלו לבחור באפשרות "compare window" אשר מופיעה במנהל המודעות עם הבחירה לשנות את העמודות המוצגות, ואז לבחור בחלונות הייחוס שאתם רוצים להשוות. (ראו צילומי מסך)

אם יש לכם חוקים המתייחסים לביצועים ב-28 ימים, עליכם לשנות אותם כך שיתאימו ל-7 ימים, אחרת ישונו אוטומטית ע"י מערכת הפרסום.
הדבר נכון במיוחד לחוקים המסדירים תקציבים על סמך ביצועים של 28 יום. לאחר ה -12 באוקטובר, הכלל יעבור כמו שהוא למודל של 7 ימים.

לידיעת המקור >> https://bit.ly/2SKDkWc

למידע נוסף על קידום בסושיאל דברו איתנו.

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.