fbpx
Search
Close this search box.

קידום אתרים במנועי חיפוש – איך זה משפיע על העסק שלכם?

קידום אתרים במנועי החיפוש היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות בתחום הפרסום באינטרנט. למעשה, מדובר בערוץ שיווקי שהוא בגדר חובה לכל עסק כיום, כיוון שלא רק שתוכלו להביא תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם גם תוכלו לשפר את המוניטין של העסק שלכם ביחס למתחרים שלכם ולהגדיל את כוח המותג שלכם. במאמר זה נבחן את הפרמטרים המשפיעים על העסק שלכם והדירוג שלו בגוגל.
קידום אתרים במנועי חיפוש היא טכניקה להבאת תנועת גולשים. מדוע אנו רוצים להביא גולשים לאתר שלנו? ובכן, אם מדובר באתר העסק שלכם הרי שסביר להניח שהמטרה היא להביא לקוחות נוספים ולהגדיל את ההכנסות. בעוד מיליוני ישראלים גולשים בגוגל ורובם עושים זאת על בסיס יומי עבור כל פיסת מידע שהם מחפשים – הרי שאתם רוצים להתברג גבוה ככל האפשר במנועי החיפוש לביטויים הרלוונטיים בתחום שלכם. כמובן שלא כל הביטויים הם בהכרח מתאימים להבאת לקוחות וכן יש צורך לבצע חקר מילות מפתח בצורה מקצועית ולהחליט באילו ביטויים כדי למקד את הקידום שלנו. לרוב יהיה מדובר בביטויי זנב ארוך (כלומר ביטויים הכוללים מספר מילים) שכן אלה בעלי נפח חיפושים נמוך יותר אומנם, אך בעלי תחרות נמוכה יותר – ועל כן הסיכוי גבוה יותר להתברג ראשונים בטווח של כמה חודשי עבודה.

האם הקידום האורגני משפיע גם על המוניטין של החברה?

לאורך השנים מנוע החיפוש בגוגל הפך לסמל סטטוס בכל הקשור לחיפוש מידע, והתוצאות הראשונות בגוגל נחשבות לאמינות ביותר בתוצאות החיפוש. כמובן שגוגל, בעזרת פיתוחים חדשים ועדכונים במנוע החיפוש לאורך השנים, אחראים לכך שהתוצאות הראשונות ביותר יהיו הרלוונטיות ביותר לביטוי או המשפט שביצענו בחיפוש אך בעזרת קידום אורגני ניתן לתת דחיפה לקידום שלנו במעלה תוצאות החיפוש לאותם מקומות ראשונים וביטויים רלוונטיים. כאשר נצליח להתברג בגוגל בדירוג גבוה עבור הביטויים הראשונים אנחנו ניחשב לתוצאות האמינות והטובות ביותר שאפשר להיכנס אליהן וכך גם העסק שלנו ייתפס כאמין ואפילו כמומחה ומוביל בתחומו. ההוכחה למה שאנו כותבים כאן היא ש- 90% מהגולשים נכנסים לתוצאות בעמוד הראשון, כאשר ככל שמתקרבים לתוצאה הראשונה כך יחס תעבורת הגולשים הולך וגדל (CTR).

פרמטרים נוספים המושפעים מעבודת הקידום בגוגל:

השקעה בשירותי קידום אתר באינטרנט ובמנועי החיפוש, לרבות תוכן ותמונות באתר יסייעו לכם במספר פרמטרים נוספים החשובים לתפעול השוטף של האתר, של העסק ולביצועים שהאתר מביא עמו. כך למשל עבודת הקידום תכלול תכנים המועלים לאתר שלכם לעתים קרובות ומשאירים אותו מעודכן. עובדה זו נפלאה עבור הגולשים שלכם הצמאים למידע חדש ועדכונים מכם, ללמוד עוד מכם ואלה לאורך הזמן גם יהפכו ללקוחות שלכם. כך למעשה נוצר הקשר ההדוק והאישי בין המותג שלכם ללקוחות הקצה. עבודת הקידום מסייעת לשיפור חוויית המשתמש באתר, חוסכת לכם זמן וכסף, מגדילה את אחוז ההמרות של גולשים ללקוחות באתר, מקשרת את האתר לרשתות החברתיות ולערוצי שיווק נוספים ועוד. לפרטים נוספים והזמנת שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.