- חשיפת קהל רלוונטי לתוכן שלכם והגדלת התנועה אל עמוד/אתר החברה
- יצירת לידים חדשים באמצעות חיבור התוכן המקודם לטופס לידים מובנה – Lead Gen Form
- חשיפה במטרה להשיג צפיות וידאו
לפי המטרה שתרצו להשיג, בחרו את סוג המודעה מתוך שלושה סוגים אפשריים: מודעת מאמר/תמונה, מודעת קרוסלה או מודעת וידאו. בשלושת הסוגים תוכלו לייצר מודעה חדשה או לבחור מתוך התוכן שכבר קיים אצלכם בעמוד החברה. אם תבחרו לחבר את המודעה לטופס לידים מובנה, תצטרכו גם לייצר טופס לידים בהתאם להנחיות לינקדאין.
2. Dynamic Ads – קמפיין דינמי
בקמפיין מודעות דינמיות המערכת תשתמש באופן אוטומטי בנתוני פרופיל הלינקדאין שלכם – כגון תמונה, שם חברה, תיאור חברה ועוד. ובאמצעות המידע הזה המערכת תייצר עבורכם מודעות שונות כדי שתוכל להתחיל את הקמפיין במהירות להשגת מטרות שונות. בקמפיין זה תוכלו לבחור מתוך שלושה סוגי מודעות:
- Follower Ad – מודעת עוקבים – מודעה שמטרתה להגדיל את מספר העוקבים ואת האינטראקציות שלהם עם עמוד החברה בלינקדאין.
- Job Ad – מודעת משרה – מודעה המשמשת לקידום משרה פתוחה בחברה עבור מועמדים רלוונטיים בהתאם לכישורים הנדרשים, במודעה מאפשרת למועמד להגיש מעומדות בקלות ובאפקטיביות.
- Spotlight Ad – מודעת זרקור – מודעה שמטרתה להגדיל תנועה של גולשים אל עמוד הנחיתה/אתר החברה. בנוסף, מודעה זו משמשת להשגת לידים חדשים, הגדלת חשיפה למותג וחיזוק קשר עם הלקוחות לאורך תהליך ההמרה.
3. Text Ads – קמפיין טקסט
בקמפיין זה תוכל לבנות מודעות המורכבות מכותרת, תיאור ותמונה אופציונלית. המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת.
זו דרך מהירה להציג את התוכן הרצוי בפני קהל היעד המקצועי אליו מכוון המסר כשהתשלום עבור קמפיין זה יכול להיות לקליק או לאלף הופעות.
המודעות שתיצרו יכולות להופיע בכל אחד מהדפים הבאים: דף הבית, עמוד פרופיל, דף תוצאות חיפוש, דפי קבוצות, תיבת דואר נכנס, 'אנשים שאתה עשוי להכיר' ו'מי צפה בפרופיל שלי'.
המודעה יכולה להיות מרובעת, מלבנית או מוארכת.
4. Sponsored InMail – קמפיין דואר נכנס
קמפיין InMail מאפשר לך להשיג לידים ממוקדים באמצעות שליחת הודעות מותאמות אישית לתיבת הדואר של הקהל הרלוונטי עבורך. הודעות אלו כוללות ברכה מותאמת אישית, לחצן קריאה לפעולה, טקסט וקישור בגוף ההודעה. התשלום בקמפיין זה הוא עבור כל הודעה אישית שנשלחת, יש שיטענו שמדובר בקמפיין יקר אך מאחר וההודעות הן אישיות ומגיעות ישירות לתיבת הדואר של הקהל האפקטיביות שלהן גבוהה מאד.