fbpx
Search
Close this search box.

קמפיינים אוטומטיים של מקסימום ביצועים

קמפיינים אוטומטיים של מקסימום ביצועים – Automated Performance Max Campaigns

ביצועי מקסימום הם סוג הקמפיין האוטומטי החדש ביותר של גוגל.

שלא כמו אפשרויות אוטומטיות אחרות – קמפיינים אוניברסליים לאפליקציות, קמפיינים מקומיים, קמפיינים חכמים, קמפיינים חכמים לקניות – ביצועי מקסימום פועלים בכל המלאי. מודעות קמפיין ביצועי מקסימום יהיו כשירות להצגה ברשת המדיה, ב- YouTube, ב- Gmail, ב- Discover, בחיפוש וכו', ונועדו להשלים קמפיינים רגילים לרשת החיפוש. מודעות של שותפי חיפוש וחיפוש בסוג זה של קמפיין אינן מבוססות על מילות מפתח והן מוצגות באמצעות מודעות חיפוש דינמיות.

בדומה לסוגי הקמפיינים האוטומטיים האחרים, המפרסמים יספקו נכסים ותמונות ו / או וידאו, ומערכות הלמידה החישובית של גוגל יגישו באופן אוטומטי את המודעות הרספונסיביות בערוצים ההם ויציעו הצעות מחיר אוטומטיות על סמך היעד שהמפרסם מגדיר.
הרעיון הוא להקים קמפיין אחד שיגיע לכלל הנכסים שבבעלות Google ומופעלים במקום ליצור מודעות מיוחדות לערוצים ספציפיים. דף התובנות החדש יכלול גם פרטים על קמפיינים לביצועים מקסימליים, כולל המלצות, כפי שמוצג בדוגמה שלהלן.

מפרסמים יוכלו לספק כמה תשומות ידניות שיעזרו ליידע את האלגוריתמים של למידת המכונה על ידי ציון קהלים הסבירים ביותר להמיר ושימוש בכללי ערך המרה כדי לציין אילו המרות הן החשובות ביותר לעסק. תמצא כללי ערך בקטע המרות תחת מדידה כאשר הם מופעלים בחשבונך. ניתן להתאים ערכים על פי מיקום, מכשיר וקהל. לאחר מכן, הכללים מוחלים על הצעות מחיר חכמות של גוגל.

קמפיינים אוטומטיים לפעולות וידיאו ותגובה ישירה לטלוויזיה – Automated Video Action Campaigns and direct-response for TV

גוגל משחררת בשבועות הקרובים קמפיינים לפעולות וידיאו לכל המפרסמים. הקמפיינים הממוקדים בביצועים פועלים ב- YouTube ובשותפי הווידיאו של גוגל.
החברה בודקת גם פורמטים של מודעות וידאו בתגובה ישירה למסכי טלוויזיה.
לידיעת המקור >> https://bit.ly/36KLC8S

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף על קמפיינים אוטומטיים בגוגל אדס

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.