fbpx
Search
Close this search box.

עסקים חושבים יצירתי: גידול של 35% בבניית אתרים עקב המשבר

אם עד לפני כמה חודשים עולם הדיגיטל התקדם בקצב מהיר, נראה שעכשיו הוא רץ בצעדי ענק, ומי שלא יקפוץ לתוכו יישאר הרבה מאחור. עסקים מבינים שעליהם לחשב מסלול מחדש ולשנות את מתודות העבודה והשיווק, כאשר אתר אינטרנט משמש כקרש הצלה אחרון להגדלת הרווחיות.

מיום פרוץ משבר הקורונה, חל גידול של 35% בביקוש לבניית אתרי אינטרנט, בהם אתרי תדמית בפרט, אתרי מסחר ודפי נחיתה המיועדים לקמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות. אנשים רבים נמצאים בבידוד, רק כ- 30% מהעובדים מאכלסים את מקומות העבודה הפרונטאליים, מה שאומר שאנשים מרוויחים את המשאב היקר בעולם והוא – 'זמן', הנחסך גם מעמידה בפקקים ורכישות פרונטאליות. זמן זה מנותב באופן טבעי לגלישה ברשת, חיפוש שירותים ובעיקר לרכישה אונליין של פריטים, קורסים ושירותים.

לדברי טום גרינברג – מקדם אתרים ומומחה למתן פתרונות שיווק מקיפים באינטרנט; "אנחנו מרגישים היטב את הביקוש לבניית אתרים. בעלי עסקים ואפילו כאלה שלא האמינו בדיגיטל, מבינים עכשיו שבניית אתר ושיווקו ברשת חיוניים להמשך שרידות העסק. למעשה, במרבית הפעמים זהו קרש ההצלה האחרון שלהם לפני קריסה". אפשר בהחלט להבין את דבריו, הרי חנויות עומדות ריקות, כך גם משרדים וחברות ייעוץ. אנשים מעדיפים לצאת כמה שפחות, ולכן הם צורכים מידע ברשת. את המידע הזה מישהו צריך לספק להם, ובמידה ואתם לא תספקו ללקוחות הפוטנציאלים את המידע, סביר להניח שהם ימצאו אותו אצל המתחרה.

המהפכה הטובה של עידן הקורונה

מלבד הביקוש לבניית אתרים, גם בעלי מקצוע מתחומי הייעוץ השונים, מעבירים זה אחר זה את פעילותם לדיגיטל. כך למשל יועצים, מטפלים, מאמנים, עורכי דין, מעצבים וכו', מבינים שעליהם להמשיך לתת שירות מרחוק באמצעות פלטפורמות וידאו מובילות או בניית קורסים אונליין. מנגד, בעלי מקצוע וחנויות המוכרים פריטים ומוצרים שונים, בונים חנויות מסחר חיש מהר, כך שלא פלא שהפיד שלנו ברשתות חברתיות עמוס בחנויות חדשות המציעות לנו את מרכולתן.

ניתן לומר שהקורונה יצרה תרבות עבודה חדשה, אבל לא רק. בעלי עסקים מבינים שעליהם להיות יצירתיים יותר כל אחד בתחומו על מנת לשרוד. אך מה שבטוח, כולם פה אחד חייבים לעבור לדיגיטל ולייצר נוכחות חזקה יותר מבעבר, כמו גם לבנות אוטוריטה על ידי תוכן טוב ולפרסם יותר בגוגל וברשתות חברתיות.

"המעבר לדיגיטל היום הרבה יותר קל, הרי כבר לא 'כולאים' בעלי אתרים עם תשלומים ארוכים לתחזוקת האתר, אלא קיימות פלטפורמות חדשות כדוגמת וורדפרס, דרכה כל בעל עסק יכול לנהל בעצמו את האתר", כך מספר לנו גרינברג.

האפשרויות שעומדות על מפת הדיגיטל

בניית אתר תדמיתי שהוא 'מאסט' לכל עסק

אתר תדמיתי הוא דריסת הרגל הראשונה לעולם הדיגיטל, ואף חשוב יותר מבניית דף עסקי ברשתות חברתיות. הוא סוג של כרטיס ביקור מכובד, המאפשר לעסק לבצע מגוון רב של פעולות דיגיטליות, ולא רק להציג את שירותי העסק. "היום אנחנו בונים לעסקים אתרי תדמית מרחוק, תוך שיתוף מסכים ובדגש על עבודה נקייה המתאימה לעידן החדש. כלל האתרים שלנו נבנים על פלטפורמת וורדפרס הנחשבת לטובה בעולם, המציעה ממשק ניהול ידידותי, לצד תבניות ורסטיליות. כל זה בתשלום חד פעמי על בניית האתר וללא התחייבות כלל", מספר גרינברג.

בואו נראה מה אפשר לעשות עם אתר תדמיתי?

✔ לאסוף לידים חמים מכל פלטפורמה אפשרית
✔ לשלוח לינקים ללקוחות מתעניינים
✔ לשתף כתבות ומידע מהאתר ברשתות חברתיות
✔ להוסיף ממשק סליקה לתשלום אונליין
✔ לקדם את האתר בגוגל
✔ להציג סרטונים
ועוד…

עולים שלב ובונים חנות אונליין

תרבות רכישה אונליין חיה ובועטת מעל עשור, אך נראה שעידן הקורונה הגביר את הביקוש, וכיום גם בעלי חנויות בוטיק אינם ממתינים ללקוחות שידפקו על הדלת, אלא משקיעים את מלוא המשאבים ביצירת נוכחות דיגיטלית ובטיפול בהזמנות אונליין. לאור הביקוש וקצב גידול החנויות, גם חברות השילוח התקדמו מאוד, ומספקות מנעד אפשרויות, החל משליח עד הבית תוך 24 שעות ועד תיבות אישיות הנמצאות במקומות מרכזיים.

לדברי גרינברג; "אנחנו בונים ללקוחות חנויות מסחר בפלטפורמת Shopify, דרכה ניתן להקים חנות אונליין תוך מספר ימים בודדים. אבל היופי בפלטפורמה הוא שבעל העסק יוכל לנהל את החנות באופן עצמאי לחלוטין, החל מהעלאת פריטים חדשים, מבצעים, קופונים ועוד".

דפי נחיתה לקידום שירותים/מוצרים ספציפיים

אופציה נוספת עם תג מחיר נמוך יותר היא לבנות דף נחיתה, שהוא דף אחד המיועד לקידום מוצר או שירות ספציפי במגוון פלטפורמות שיווק. דף נחיתה מתאים למי שיש אתר או למי שאין ברשותו אתר ומעוניין לקדם שירות/מוצר/קורס/ייעוץ וכו'. דף נחיתה מאפשר לאסוף לידים חמים או למכור מוצר בודד עם אפשרות סליקה.

מה אפשר לעשות אחרי עם האתר שבניתם?

ואוו לא חסר…

"לאור המצב, מחירי הפרסום יורדים, אנשים גולשים יותר זמן ולכן זוהי הזדמנות נהדרת לקדם את האתר ברשת. אנחנו כסוכנות פרסום מציעים ללקוחות חבילות פרסום במגוון אפיקים ובהתאם לקהל היעד שלהם, והתוצאות בהחלט מורגשות", מסכם גרינברג.

שוק הפרסום הדיגיטלי מציע לנו מנעד רחב של אפיקי פרסום, שם מסתתרים הלקוחות שלכם, אך כאמור יש לבחור את אפיק הפרסום המתאים ביותר לקהל שלכם, כך ניתן יהיה להגדיל את יחס ההמרה. האופציות הן רבות ובהן קידום אורגני או ממומן בגוגל, קידום ברשתות חברתיות, קידום באמצעות תוכן (אאוטבריין וטאבולה) ועוד.

אל תישאר מאחור! רק אתר אינטרנט יאפשר לך להציל את העסק!

לפרטים נוספים, ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וכל שאלה נוספת – צרו איתנו קשר

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.