fbpx
Search
Close this search box.

מה היעדים של השיווק שלכם ב 2023?

לא יודעים? שבו עם המנכ"ל ועם צוות ההנהלה שלכם – ותגדירו אותם.

 

לא ברור איפה עוברת האחריות בין המרקטינג למכירות?
תעשו פגישה בין שתי המחלקות, תציפו את הפערים ותגדירו משהו התחלתי.

 

מה מנועי הצמיחה של המוצר בשנה הבאה ואיך אתם תומכים אותם במרקטינג?
תקבעו פגישה עם צוות המוצר ותבקשו שיפרטו לכם כדי שתוכלו להכניס את זה לרודמאפ של שנה הבאה.
אין רודמאפ מרקטינג ברור לשנה הבאה?
תבקשו ממוביל השיווק חצי יום לדיונים סביב זה כדי לייצר אאוטליין כלשהו שממנו יהיה אפשר לגזור תכנית פעולה שבועית.
המבנה הארגוני של מחלקת המרקטינג שלכם לא תומך ביעדי הדימנד/גרות׳ לדעתכם?
שרטטו מבנה מעודכן לסוף 2023 ומבנה חצי מעודכן לאמצע 2023 ותתחילו להתאים את המחלקה כבר ברבעון הראשון.
איך מודדים פעילות ברנד אפקטיבית?
אין לכם מושג? תראיינו כמה אנשי בנרד מרקטינג מהתעשייה.

 

אין מתודולוגיות קבועות לקיקאוף של קמפיין או של כל מאמץ מרקטיאלי?
תעשו אוףסייט של שלוש שעות ותבנו פרוטוקול זריז. גם משהו רזה עדיף מכלום.

 

לא ברור לכם מה מוגדר לכם כהצלחה בתפקיד שאתם עושים?
קחו יוזמה, תגדירו ותבקשו שיחה קצרה עם המנהל שלכם לגבי זה.
מרקטינג חייב להיות מוגדר מרמת היעדים (KPIs), דרך ה-למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, ועד מה גורם לכל אחד בצוות להרגיש מוצלח בסוף כל יום חמישי לפני שהולכים הביתה.
שווה להשקיע את הזמן ולבנות את הדברים טוב ומהודק כמה שאפשר לפני תחילת השנה.
תנסו אפילו להתמקד ברבעון הראשון של השנה כדי לפשט את המאמץ.
לא מעט מחלקות שיווק עכשיו נמצאות בדיסאוריינטציה לגבי המצב הנוכחי ויש עוד יותר חוסר וודאות לגבי מה לעשות ב 2023.
גישה פרואקטיבית ופגישות תכנון בין-ציוותיות יכולות לפתור לא מעט בלבולים.
תשתפו את המנהלים שלכם עם המחשבות שלכם.
אם אתם מנהלים, שבו עם הצוותים ותשאלו אותם מה לשיפור ומה לשימור לשנה הבאה.
כמובילי שיווק אנחנו חייבים לוודא שכל חבר צוות שלנו מכיר את:
1. יעדי הרווניו החודשיים ומה אני יכול לעשות כדי לעזור למחלקה שלי להגיע אליהם
2. הרודמאפ המוצרי ואיך אני עוזר לו להתממש ולמשתמשים שלי להכיר את הפיתוחים החדשים
3. הרודמאפ המרקטיאלי ואיך אני מתכונן לכל מיילסטון שבו
4. המוצר שאותו משווקים על שלל פיצ׳ריו ואיך אני ניהיה מומחה בשימוש בו
להתעלם מארבעת אלה זה כל כך מרקטינג 2022…

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.