fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקדם אתרים

אני מספק שירותי שיווק במיקור חוץ
CMO as a Service

שדרגו את פעילות השיווק שלכם!
עם מנהל שיווק חיצוני ייעודי בתפקידו.

שותף אסטרטגי שיוביל את המסע להצלחה.
מקדם אתרים בעל ניסיון ומומחיות ליצירת נוכחות שיווקית מוכחת, הגברת התודעה למותג והעצמת הצמיחה העסקית.

שיטת העבודה

כלל השירותים שלי, בין אם מדובר בפרויקט שיווקי ממוקד או מהלך רחב היקף, כולם כאחד עוברים דרך מסלול בו אנו מאפיינים יחד את הפרטים הבאים ויוצאים לביצוע רק בתום התהליך.

1. הגדרת יעדים

נגדיר יעדים שיווקיים ברורים ומדידים. יעדים אלה צריכים להתאים ליעדים העסקיים הכוללים של העסק ולספק כיוון ברור למאמצי השיווק.

2. מחקר שוק

נבחן באופן מעמיק את השוק בכדי להבין את קהלי יעד, מגמות בשוק, מתחרים ואת הדינמיקה בתעשייה. נאסוף תובנות לגבי העדפות, צרכים והתנהגויות של לקוחות כדי לעצב את האסטרטגיה השיווקית שלך ולהתאימה לשלב הטקטי.

3. פיתוח אסטרטגיה שיווקית

על סמך הגדרת היעדים, נייצר אסטרטגיה שיווקית מקיפה. הכוללת זיהוי פלחי שוק, קהלי יעד, מיצוב המותג שלך, הגדרת מסרים מרכזיים, בחירת ערוצי שיווק וטקטיקות מתאימות.

4. הגדרת מסגרת תקציב

הקצאת תקציב לפעילויות השיווק בעסק/פרויקט. נשקול את המשאבים הדרושים ליוזמות השיווק השונות, כגון פרסום, יצירת תוכן, שיווק דיגיטלי, אירועים ומבצעים.

5. תוכנית שיווקית

נתאר לוחות זמנים ספציפיים לפעולות ולאחריות הנדרשת ליישום האסטרטגיה השיווקית. נחלק את התוכנית לצעדים מעשיים, תוך התחשבות בערוצי השיווק המתאימים, הקמפיינים, יצירת התוכן ופעילויות הקידום.

6. יישום טקטיקות שיווק

ביצוע הלכה למעשה של תכנית השיווק על ידי יישום הטקטיקות המוגדרות. האימפלמנטציה השיווקית מכילה קמפיינים פרסומיים, יצירת תוכן לערוצים שונים לקידום, ניהול פלטפורמות במדיה חברתית, אופטימיזציה של SEO, ארגון אירועים ופעילויות קידום מכירות אחרות.

7. מעקב ומדידת תוצאות

נעקוב באופן רציף אחר ביצועי הפעילות השיווקית ונמדוד את התוצאות מול היעדים שהגדרנו. נשתמש במדדי ביצועים מרכזיים (KPI) כגון תעבורה לאתר, שיעורי המרות, מעורבות לקוחות ומכירות כדי להעריך את האפקטיביות של המהלכים השיווקים שתוכננו.

8. ניתוח ואופטימיזציה

ננתח את הנתונים והתובנות שנאספו כדי לזהות תחומי שיפור וייעול לאסטרטגית השיווק שלנו. נקבל החלטות על סמך דאטה ונתאים טקטיקות, מסרים ומשאבים על סמך הביצועים והמשוב שקבלנו.

לתיאום
פגישת ייעוץ

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם.

למה שיווק במיקור חוץ?

מרקטינג באאוטסורס מציע מספר יתרונות לעסק שלך.
בעבודה המשותפת שלנו העסק שלך מרוויח ממגוון רחב של יתרונות

חיסכון בעלויות

משלמים רק עבור שירותים או פרויקטים ספציפיים, מה שמאפשר שליטה והקצאה טובה יותר של תקציב השיווק.

גישה למומחיות

גישה למומחים בעלי ידע מיוחד, מיומנויות ותובנות עדכניות על מגמות השיווק, האסטרטגיות והטכנולוגיות העדכניות ביותר.

גמישות ומדרגיות

שיווק במיקור חוץ מספק גמישות ומדרגיות כדי להתאים את מאמצי השיווק שלך בהתאם לצרכים העסקיים, בין אם זה השקה/מהלך פרסומי או שירותים ספציפיים כמו ניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן או SEO.

חיסכון בזמן

העסקת צוות שיווק במיקור חוסך זמן על ידי פינוי משאבים פנימיים המאפשרים מיקוד בפעילויות הליבה העסקית בזמן שהצוות החיצוני מטפל במשימות השיווק.

פרספקטיבה רעננה ויצירתיות

שיווק במיקור חוץ מביא נקודות מבט חדשות ויצירתיות בזכות היותם חיצוניים לעסק, אספקט המאפשר רעיונות חדשניים וגישות יצירתיות למותג, למוצרים או לשירותים שלך.

כלים וטכנולוגיה מתקדמים

מינוף סוכנויות שיווק וגישה לכלים חדשניים, תוכנות ופלטפורמות ניתוח, שיפור היעילות והאפקטיביות של מאמצי השיווק שלך ללא צורך בהשקעה מראש.

לתיאום
פגישת ייעוץ

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם.

לקוחות ופרויקטים