טום גרינברג - מקדם אתרים
הצעת מחיר לשירותי קידום אורגני SEO
דוגמה
אז… נתחיל בקצת עלינו
אנחנו מספקים שירותי קידום אתרים אורגני לעסקים. שיטת הקידום שלנו משלבת יישום תהליכים טכניים העולים בקנה אחד עם הדרישות של גוגל, לצד יצירתיות והעצמת סמכותיות האתר על ידי הזכורים וקישורים בכל רחבי הרשת. מה שמייחד אותנו בהשוואה לקולגות שלנו בתחום הקידום הוא הנחישות, ההתמדה והרצון האמיתי בהצלחת הלקוח! SEO הוא תהליך איטי ויהיה אפשר ליהנות מהתוצאות שלנו רק כמה חודשים אחרי תחילת העבודה. על אף עובדה זו, הצוות שלנו נשאר תמיד רענן, חותר למצוינות, תקשורתי וביקורתי. אנו נשמח לקבל מכם את האחריות לקידום האתר בגוגל ולצמוח ביחד אתכם.
חלק ראשון: ניתוח ואסטרטגיה
בחלק זה נתמקד בהבנה עמוקה של השוק, ביצוע מחקרים ויצירת אסטרטגיית קידום שתתמוך במטרות העסקיות. כלים כמו מחקר מיקומים, קביעת אסטרטגיה, והגדרת מדדים מדויקים הם שלבים חיוניים להצלחה ראשונית בקידום האתר.
01
מחקר מיקומים באורגני והכנת אסטרטגיית קידום SEO
ביצוע מחקר מיקומים, הגדרת מילות מפתח תחרותיות ורלוונטיות, והכנת אסטרטגיה ברורה וממוקדת שתשמש תכנית פעולה לקידום האתר.
02
גיבוש ומימוש אסטרטגיית קידום אורגני ומעקב אחר מיקומים ותנועת מבקרים ממירה
פיתוח אסטרטגיה שכוללת שיפור דירוגים, ניתוחי תנועה והבאת תנועה ממוקדת וממירה לאתר תוך מעקב מתמיד אחר השיפור.
03
הגדרת איוונטים וסידור אנליטיקס 4 וחיבור בין מערכות (באמצעות Tag Manager ו-Search Console)
חיבור כלים למדידת התנהגות מבקרים, יצירת איוונטים מותאמים וניתוח נתוני גלישה, כך שניתן יהיה לבחון את הביצועים בזמן אמת ולהגיב בהתאם.
חלק שני: תפעול וביצוע שוטף
כאן נכללים שירותי הקידום הטכניים והתחזוקה השוטפת באתר, תוך ביצוע פעולות קבועות לשיפור עמדות האתר וייעול חוויית המשתמש. החלק הזה כולל SEO טכני, קידום לוקאלי ושיפור מיקומים במילות מפתח.
ביצוע SEO טכני מקיף לכלל עמודי האתר הקיימים
פעולות SEO טכני, הכוללות שיפור מהירות האתר, התאמה לניידים ואבטחת קישורים, שמטרתן לשפר את האיכות הטכנית של האתר.
טיפול בקידום אורגני ע"י Google My Business (לוקאלי) ותחזוקה שוטפת
טיפול בפרופיל העסקי בגוגל, ניהול חוות דעת ועדכון נתונים כדי לחזק את הקידום המקומי, וכך למנף חיפושים אזוריים בצורה יעילה.
קידום אורגני SEO שוטף והחלפת לינקים איכותיים
תהליך קבוע של החלפת קישורים איכותיים וחיזוק סמכות האתר בעיני מנועי החיפוש, על ידי בניית קישורים מאתרים בתחום הרלוונטי.
דגש על שיפור המיקומים למילות מפתח עיקריות ושיפור יחסי המרה
התמקדות בקידום מילות מפתח עיקריות ושיפור המרות באתר, כולל שיפור חווית הגלישה ללקוחות הפוטנציאליים להבטחת רווחיות מהתנועה האורגנית.
גיבוש המלצות CRO לאתר לשיפור יחסי ההמרה והעברת מסמכי המלצות
ניתוח מתמיד של מבנה האתר, עם הצעות לשיפורים ומסמכים מסודרים שיעזרו להשיג תוצאות טובות יותר ביחסי ההמרה.
חלק שלישי: ניתוח ודיווח
החלק האחרון מתמקד בניהול ודיווח שוטף, כך שתוכלו לראות את תוצאות הפעולות ולבצע התאמות נוספות במידת הצורך. נכללים בו דיווחי ביצועים, ניהול בלוג, דשבורדים ומפגשי מעקב.
הפקת דוח חודשי מסודר שמציג את הנתונים החשובים ביותר והמלצות לפעולות נוספות לקידום האתר.
פיתוח תכנים מותאמים למילות מפתח עיקריות, כתיבה והפצת מאמרים חודשיים לקידום תחום האתר ולהעמקת המומחיות שלו ברשת.
דשבורדים אינטראקטיביים שיציגו לכם את התוצאות השוטפות בזמן אמת, כך שתוכלו לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות.
קיום פגישות התנעה ומעקב שוטף כל שבועיים לדיון בהתקדמות ותיאום על פי התוצאות והצרכים המשתנים.
טיפול שוטף הכולל עדכונים, שיפורים ועיצובים לפי דרישה לצורך שמירה על האתר מקצועי, עדכני ואטרקטיבי למשתמשים.
תמחור שירותי קידום אורגני:
משימה | כמות חודשית |
מאמרים חדשים הכוללים אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים) | 4 |
קישורי SEO חדשים מאתרים סמכותיים. הקישורים ייצאו ממאמרי תוכן איכותיים אשר יעברו אופטימיזציה טכנית מלאה (1,000 מילים) | 4 |
מנהל לקוח | ∞ |
דו”ח דירוגים חודשי | 1 |
דו”ח עמודים לא בשימוש | 1 |
הגשת מסמך הכחשת קישורים רעילים לגוגל | 1 |
דו”ח קישורים שבורים חודשי | 1 |
עלות חודשית: 4,500 ש”ח | *המחיר לא כולל מע”מ |
תנאי תשלום:
הערות:
התכנים השוטפים (מאמרים + קישורים) יסופקו בהתאם לחבילת הקידום הנבחרת ויצאו להפקה ראשונה רק לאחר התשלום הראשון
סיום יזום:
כתנאי לסיום התקשרות, על הדורש את סיום הפעילות המשותפת להודיע בכתב \ דוא”ל 30 ימים מראש
הסכמות להתחלת עבודה:
הדרכה שוטפת: חברת הקידום תספק הדרכה על ניהול תוכן ועדכוני האתר, וזאת לצורך מענה על שאלות, עדכוני נהלים והבטחת תפעול אופטימלי.
לוח זמנים: קידום אורגני לוקח זמן, משאבים והתמדה. התחלת העבודה תהא מיידית וזאת על מנת להביא תוצאות בשיפור המיקומים ואיכות התנועה. צפי להתחלת שיפור במיקומים – כ 2-3 רבעונים.
שיתוף פעולה מצד הלקוח: הלקוח מתחייב להקדיש זמן להשתתפות בפגישות עבודה שוטפות, לספק תכנים ולוודא שהתמונות עומדות בתנאי השימוש הנדרשים (רישיון חופשי, רכישת תמונות או תמונות מקוריות). כל אלה נדרשים להבטחת איכות, חדשנות ויעילות של התוצר הסופי.
חוזה עבודה רשמי
בין - טום גרינברג (להלן: "הספק") מצד אחד
לבין - דוגמה- (להלן הלקוח)
הואיל והספק מעוניין לספק ללקוח שירות של קידום אורגני SEO בהתאם לאפיון המפורט בנספח א' (להלן: "השירות"), והלקוח מעוניין לקבל את השירות מהספק;
והואיל והספק מעיד על עצמו כי הוא מיומן ובעל יכולות מקצועיות בתכנון, קידום אורגני ותפעול של אתרי אינטרנט מבוססי מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח חופשיות (שאינן מוגנות בזכויות יוצרים ו/או פטנטים) וכי יש לו את היכולות המקצועיות לספק ללקוח את השירות באופן מיטבי בכל מהלך תקופת ההסכם;
והואיל והלקוח מעוניין לקבל שירותי קידום אורגני SEO באינטרנט לצורך עסקי (להלן: "האתר").
הוסכם והותנה בין הצדדים, כדלקמן:
המבוא והנספחים להסכם זה הנם חלק בלתי נפרד מההסכם.
מיד לאחר חתימת הסכם זה יחל הספק בתכנון, מחקר מקיף, בניית אסטרטגייה וקידום אורגני SEO בהתאם לאפיון שיצורף לחוזה זה עבור הלקוח, ולפי לוח הזמנים שנקבע.
הספק יבצע שינויים והתאמות בתוכנות האתר בהתאם לצורכי הלקוח בהתאם למפורט בנספח א' ובכפוף לעמידת הלקוח בתשלומים המפורטים בנספח א'.
תוכן
הלקוח מאשר כי האתר כולל מערכת הזנת תוכן נוחה ועצמאית.
מובהר, כי הספק אינו נושא בכל אחריות לגבי התכנים המוזנים לאתר אשר נתקבלו מאת הלקוח, לרבות זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר וכיו"ב.. (מוסבר בנספח ב' סעיף 5)
זכויות היוצרים המלאות לתכנים המוזנים לאתר שייכות בלעדית ללקוח.
נזקים
בשום מקרה הספק לא אחראי לנזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו שייגרמו ללקוח כתוצאה מהשימוש של הלקוח באתר, או כתוצאה מאי היכולת של הלקוח להשתמש בו, לרבות מקרים של הפסד רווחים, הפסקת פעילות עסקית, או אבדות כספיות אחרות הקשורים במישרין לאתר.
תקשורת
למטרת תיעוד ויעילות, הלקוח והספק יתקשרו בעזרת:
שיחות טלפון מקצועיות יבוצעו רק בהחלטת הספק וכשיראה לנכון.
שעות התקשורת של הספק הן:
09:00-18:00 א-ה
הלקוח יימנע מהתקשרות או משלוח הודעות טלפוניות מעבר לשעות אילו למעט תקלות משביתות.
ביטול ההסכם
למען הסר ספק, חברת הקידום טום גרינברג – מקדם אתרים רשאית לפטר את הלקוח בכל שלב בתהליך ללא תנאי או מגבלה.
באם הלקוח הינו גס רוח, לא מסודר ו/או מאורגן, לא עומד בזמני העבודה שנקבעו מראש בין אם בכתב ובין אם בעל פה, מבקש דברים מעבר לאפיון שנקבע וכו', חברת הבניה יכולה בכל שלב להפסיק התקשרות על הלקוח ללא תנאי.
כנ"ל הלקוח – רשאי לפטר את הספק לאחר 30 יום ללא התראה וללא הגבלה באם הוא איננו מרוצה מטיב העבודה!
הלקוח מתחייב להתנהל בנעימות ובאדיבות, לפעול עפ"י התכניות והלוחות זמנים שנקבעו ולפעול על פי האפיון שנקבע מראש.
במהלך ה-30 הימים הראשונים לחתימת ההסכם (למען הסר ספק, חתימת חוזה עבודה זה), ניתנת האפשרות ללקוח לבטל את ההסכם באמצעות משלוח הודעה לצד השני בדואר האלקטרוני.
כמו כן, במקרה של ביטול ההסכם ע"י הלקוח:
לא ימסרו תכולות עבודה כלשהן.
תחזוקת אתר במידה והאתר לא מאוחסן בשרתי החברה – עדכוני פלגינים, תחזוקה ותשתיות – על חשבון הלקוח.