שיווק בלינקדאין
מומחה ביצירת
הזדמנויות עסקיות
לינקדאין, רשת הנטוורקינג הדיגיטלי שכבשה את עולם העסקים, מציעה לארגונים וחברות למנף את הפוטנציאל העסקי שלהם באמצעות כלים מתקדמים לפילוח וטרגוט קהלי מטרה.
מהי הדרך היעילה ביותר להרחיב את מערך הקשרים המקצועיים שלכם, למקסם הזדמנויות קיימות ולייצר הזדמנויות עסקיות חדשות להגדלת מערך המכירות? אתם שואלים – אנחנו עונים.
לינקדאין היא פלטפורמה חברתית אשר הוקמה עם מטרה ברורה אחת – לחבר בין אנשי עסקים ובין בעלי תפקידים בחברות וארגונים, כדי ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות ולסייע הן למגייסים והן למחפשי העבודה למצוא את האיוש המדויק ביותר לצרכים שלהם.
לאורך השנים, לצד התקדמות הטכנולוגיה ושיפור מטאורי באלגוריתם, שיפרה לינקדאין פלאים את יכולות המיקוד והפילוח של קהלי מטרה, הכל במטרה לאפשר למשתמשים בה ליצור את החיבורים המקצועיים המדויקים ביותר, בזמן הקצר ביותר ובהשקעה הכספית הנמוכה ביותר. כיצד מייצרים מערך שיווק B2B בלינקדאין המייצר כסף? במקצועיות, במיומנות ועבודה נכונה עם הכלים שמציעה הפלטפורמה.
חברות וארגונים אשר קהל המטרה שלהם הם עסקים אחרים, למשל סטרטאפים, תעשיות מסורתיות וסמי מסורתיות, יוכלו למנף את לינקדאין לטובת שיווק B2B אשר יאפשר להם להשיג את המטרות העסקיות שלהם בדרך המהירה והיעילה ביותר, לצד ROI משתלם במיוחד. אנחנו מציעים לארגונים וחברות המעוניינים לעשות את קפיצת המדרגה הבאה שלהם בתחום השיווק B2B, להצטרף לארסנל הלקוחות שלנו הנהנים מבניית אסטרטגיית שיווק B2B מנצחת.
היכונו להיכנס לטרקלין העסקי-דיגיטלי הכי חם בשוק, כשלצידכם כלים מתוחכמים, אנליזה איכותית לאיסוף מידע (Data), היכרות מעמיקה עם מגוון הכלים השיווקיים העדכניים ביותר של לינקדאין והון אנושי משובח שיעשה הכל – כדי שתצליחו. לנגד עינינו עומדת מטרה אחת מרכזית – להגשים את היעדים שהצבתם לעצמכם כאשר הגעתם אלינו ולסייע לכם לממש גם מטרות ארוכות טווח.
1. הגדרת יעדים
נגדיר יעדים שיווקיים ברורים ומדידים. יעדים אלה צריכים להתאים ליעדים העסקיים הכוללים של העסק ולספק כיוון ברור למאמצי השיווק.
2. מחקר שוק
נבחן באופן מעמיק את השוק בכדי להבין את קהלי יעד, מגמות בשוק, מתחרים ואת הדינמיקה בתעשייה. נאסוף תובנות לגבי העדפות, צרכים והתנהגויות של לקוחות כדי לעצב את האסטרטגיה השיווקית שלך ולהתאימה לשלב הטקטי.
3. פיתוח אסטרטגיה שיווקית
על סמך הגדרת היעדים, נייצר אסטרטגיה שיווקית מקיפה. הכוללת זיהוי פלחי שוק, קהלי יעד, מיצוב המותג שלך, הגדרת מסרים מרכזיים, בחירת ערוצי שיווק וטקטיקות מתאימות.
4. הגדרת מסגרת תקציב
הקצאת תקציב לפעילויות השיווק בעסק/פרויקט. נשקול את המשאבים הדרושים ליוזמות השיווק השונות, כגון פרסום, יצירת תוכן, שיווק דיגיטלי, אירועים ומבצעים.
5. תוכנית שיווקית
נתאר לוחות זמנים ספציפיים לפעולות ולאחריות הנדרשת ליישום האסטרטגיה השיווקית. נחלק את התוכנית לצעדים מעשיים, תוך התחשבות בערוצי השיווק המתאימים, הקמפיינים, יצירת התוכן ופעילויות הקידום.
6. יישום טקטיקות שיווק
ביצוע הלכה למעשה של תכנית השיווק על ידי יישום הטקטיקות המוגדרות. האימפלמנטציה השיווקית מכילה קמפיינים פרסומיים, יצירת תוכן לערוצים שונים, ניהול פלטפורמות במדיה חברתית, אופטימיזציה של SEO, ארגון אירועים ופעילויות קידום מכירות אחרות.
7. מעקב ומדידת תוצאות
נעקוב באופן רציף אחר ביצועי הפעילות השיווקית ונמדוד את התוצאות מול היעדים שהגדרנו. נשתמש במדדי ביצועים מרכזיים (KPI) כגון תעבורה לאתר, שיעורי המרות, מעורבות לקוחות ומכירות כדי להעריך את האפקטיביות של המהלכים השיווקים שתוכננו.
8. ניתוח ואופטימיזציה
ננתח את הנתונים והתובנות שנאספו כדי לזהות תחומי שיפור וייעול לאסטרטגית השיווק שלנו. נקבל החלטות על סמך דאטה ונתאים טקטיקות, מסרים ומשאבים על סמך הביצועים והמשוב שקבלנו.