fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק ממומן ומיתוג בפייסבוק

הקמת קמפיינים
שממירים
לקוחות

שוקל להרחיב את מאגר הלקוחות שלך בעזרת כלי הפרסום של פייסבוק? בדרך זו תוכל להגיע לכמות בלתי מוגבלת של לידים פוטנציאליים, ולחשוף עבורם את המותג הייחודי שלך.

הדרך הטובה ביותר לפרסם בצורה יעילה בפייסבוק היא ראשית כל לבנות קהלים אשר עשויים להיות מעוניינים בתוכן, שירותים או מוצרים שלך. כך נוכל לגרום לגולשים לבצע פעולות שיאפשרו לנו לסמן אותם, כמו כניסות לאתר, צפייה בסרטוני וידאו או התקשרות מסוימת עם העמוד העסקי בפייסבוק.

לאחר שסימנו את אותם לקוחות פוטנציאליים ואיחדנו אותם לקהל אליו נוכל לפרסם את המודעות שלנו, נוכל להקים קמפיינים המיועדים להמרות. מכיוון שהקהל אליו אנחנו פונים הוא הרלוונטי ביותר למודעות שלנו, אחוזי ההמרות צפויים להיות גבוהים והעלות לליד נמוכה.

התוכן שיופיע בפוסטים הינו חשוב מאוד, והוא הגורם הישיר שיוביל לקוח לבצע את הפעולה אותה נרצה שיעשה, או שמא הוא ימשיך לגלול בפיד. רצוי להשקיע בסרטוני וידאו קצרים (בין 30 שניות לדקה), ובמודעות קרוסלה המורכבות ממספר מוצרים עם תמונות מושכות עין.

כדי למדוד המרות בצורה הטובה ביותר, עלינו להתקין את הפיקסל של פייסבוק ולהגדיר את הפעולות אשר מתבצעות בעמוד. לדוגמה, אם המטרה שלך היא לגרום לגולשים להשאיר את הפרטים שלהם בטופס יצירת קשר, נוסיף עמוד תודה אליו יופנו כל הלקוחות אשר מילאו את הטופס, וכך מערכת השיווק של פייסבוק תדע בכל פעם שזה יקרה. אם מדובר בחנות מקוונת, נוכל להגדיר מספר המרות כמו הוספה לסל, צ’ק אאוט ועוד.

פרסום פוסטים לקהלים לפי תחומי עניין

צביעת קהלים לפי פעולות באתר או בעמוד העסקי

הקמת קמפיין המרות ללקוחות מעוניינים

חבילת פרסום בסיסית כוללת

  • הגדרה וחיבור של הפיקסל של פייסבוק לאתר שלך.
  • בניית קהלים לפי תחומי עניין, פעולות שבוצעו וקהלי לוק אלייק.
  • שימוש בדאטה ליצירת קהלי לוק אלייק.
  • יצירת קמפיינים לקידום העמוד (בין המוצעים: מעורבות, תנועה, המרות, צפיות וידאו, מודעות למותג, לייקים ועוד).
  • בניית וריאציות שונות לפוסטים (עד 10 לכל פוסט) וניסויים לצרכי השוואה בין הניסוחים, התמונות והכפתורים שבמודעות.
  • אופטימיזציה של המודעות, מקבצי המודעות והקמפיינים על בסיס יומי.

*החבילה לא כוללת: הכנת הפוסטים לעמוד, מענה ללקוחות העמוד, מענה לפוסטים בעמוד, בניית עמוד תודה באתר, קמפיין המרות לחנות E-Commerce.

חבילת פרסום מורחבת כוללת

  • הגדרה וחיבור של הפיקסל של פייסבוק לאתר שלך.
  • בניית קהלים לפי תחומי עניין, פעולות שבוצעו וקהלי לוק אלייק.
  • יצירת קמפיינים לקידום העמוד (ניתן לבחור גם במודעות דינמיות, קמפיין לידים, התקנות לאפליקציה).
  • בניית וריאציות שונות לפוסטים (עד 20 לכל פוסט) וניסויים לצרכי השוואה בין הניסוחים, התמונות והכפתורים שבמודעות.
  • אופטימיזציה של המודעות, מקבצי המודעות והקמפיינים על בסיס יומי, בין 5 ל-10 שעות שבועיות.
  • כתיבה והכנה של הפוסטים (לפחות שניים מדי שבוע) אשר יופיעו בעמוד ובמודעות.

**החבילה לא כוללת: מענה ללקוחות העמוד, מענה לפוסטים בעמוד, בניית עמוד תודה באתר.