החל מה -12 לאוקטובר כל החשבונות העושים שימוש בייחוס המרות של 28 יום יועברו לייחוס של 7 ימים בלבד.
לפי ההודעה הרשמית שנשלחה ישירות למפרסמים, "יוזמות פרטיות דיגיטלית צפויות המשפיעות על דפדפנים מרובים יגבילו את יכולת העסק למדוד את האינטראקציות של אנשים בתחומים ומכשירים. בין המגבלות הללו יש את היכולת של עסקים לייחס אירועי המרה למודעה בחלונות ייחוס ארוכים יותר."
הודעת הדוא"ל גם מסבירה שהדבר יהפוך את הפרסום ל"גמיש" יותר עבור שינויי פרטיות בדפדפנים בעתיד. למרות שהם לא אומרים זאת במפורש, זה כנראה מתייחס לכוונת Chrome להסיר קובצי cookie של צד שלישי בשנתיים הקרובות.
כדי לבחון את השפעת השינוי על החשבונות שאתם מנהלים – תוכלו לבחור באפשרות "compare window" אשר מופיעה במנהל המודעות עם הבחירה לשנות את העמודות המוצגות, ואז לבחור בחלונות הייחוס שאתם רוצים להשוות. (ראו צילומי מסך)
אם יש לכם חוקים המתייחסים לביצועים ב-28 ימים, עליכם לשנות אותם כך שיתאימו ל-7 ימים, אחרת ישונו אוטומטית ע"י מערכת הפרסום.
הדבר נכון במיוחד לחוקים המסדירים תקציבים על סמך ביצועים של 28 יום. לאחר ה -12 באוקטובר, הכלל יעבור כמו שהוא למודל של 7 ימים.
לידיעת המקור >> https://bit.ly/2SKDkWc
למידע נוסף על קידום בסושיאל דברו איתנו.