fbpx

פרסום בלינקדאין

כל מה שצריך לדעת על פרסום בלינקדאין – איך לעשות את זה נכון ולהגיע ללקוחות האידאליים שלך

היי, אני שמח שאתה כאן. היום אני רוצה לדבר איתך על אחת הפלטפורמות הכי חזקות שיכולות לשדרג את העסק שלך – לינקדאין. אם חשבת שהפלטפורמה הזו מיועדת רק לסטודנטים שמחפשים עבודה או למנכ"לים, אני כאן כדי להראות לך כמה דברים שיכולים לשנות את הדרך שבה אתה ניגש לשיווק העסק שלך.

לינקדאין לא רק עבור חיפוש עבודה – זהו מקום בו עסקים יכולים לגדול ולהגיע בדיוק לקהל היעד שלהם, בצורה חכמה וממוקדת.

אז למה כדאי לך להתמקד בפרסום בלינקדאין, ואיך אפשר להפיק את המרב מהפלטפורמה הזו?

 

פרסום בלינקדאין
פרסום בלינקדאין

למה לינקדאין היא הבחירה המושלמת לעסק שלך?

לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית ביותר בעולם. לא מדובר כאן בממים וסטטוסים על החיים האישיים של אנשים – לינקדאין היא מקום שבו אנשי מקצוע, חברות, ועסקים מתקשרים, משתפים ידע, ומחפשים שיתופי פעולה. כאן אפשר למצוא את האנשים שמקבלים החלטות בעסקים, את אנשי המקצוע בתחום שלך, את המשקיעים ואת כל מי שיכול לעזור לך להרים את העסק שלך.

עובדה שלא כולם יודעים – לינקדאין לא פחות חשוב מ-Google או Facebook עבור קמפיינים ממומנים. עם פרסום נכון בלינקדאין, אפשר להגיע בדיוק לאנשים המתאימים ביותר, ולא בזבז זמן או כסף על פרסום למי שלא רלוונטי לעסק שלך.

 

איך פרסום בלינקדאין יכול לשדרג את העסק שלך?

לינקדאין מציעה לא רק את הפלטפורמה לשיווק, אלא גם כלים מתקדמים שמאפשרים לך למקד את המודעות בצורה חכמה מאוד. הכוח של לינקדאין בפרסום טמון ביכולת שלה להגיע לקהל עסקי מאוד ממוקד – ולא סתם “לזרוק” מודעות לאוויר.

פרסום בלינקדאין נותן לך את האפשרות להגדיר את המודעות שלך לאנשים בתפקידים מסוימים, בתעשיות מסוימות, במדינות מסוימות – והכי חשוב, אתה יכול להגיע בדיוק לאנשים שיכולים להיות הלקוחות או השותפים העסקיים שלך.

לינקדאין לא מכילה קהל כללי כמו פייסבוק או אינסטגרם – כאן מדובר בקהל מאוד ממוקד שמחפש תכנים מקצועיים, מוצרים ושירותים שיכולים לעזור להם בעסקיהם.

 

איך אתה יכול להשתמש בלינקדאין כדי להגדיל את העסק שלך?

אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל, הנה כמה דרכים שבהן אפשר להפיק את המירב מפרסום בלינקדאין:

קמפיינים ממומנים בלינקדאין

קמפיינים ממומנים בלינקדאין מאפשרים לך להציג מודעות ממומנות למשתמשים שמתאימים בדיוק לתנאים שאתה מגדיר. לדוגמה, אתה יכול לבחור להציג את המודעות שלך רק למנכ"לים, אנשי שיווק או מנהלי כספים בתעשיית ההייטק. כך, אתה יכול להיות בטוח שהמודעות שלך מגיעות בדיוק למי שאתה רוצה.

מה שיפה כאן הוא שהמיקוד הוא כל כך ממוקד, שברוב המקרים לא תבזבז כסף על אנשים שלא מתעניינים בשירותים שלך. כל קליק וכל צפייה הם הרבה יותר איכותיים.

יצירת תוכן שמושך את הקהל הנכון

כמו כל פלטפורמה שיווקית, לינקדאין אוהבת תוכן איכותי. אם אתה חושב שסתם פרסום מודעות יעשה את העבודה – זה לא המקרה. לינקדאין אוהבת תכנים שמעניקים ערך לקהל, שמלמדים, מייעצים ומספקים פתרונות.

לא צריך לשווק את עצמך כל הזמן, אלא להראות את הידע שלך בתחום ולהפוך למומחה שהקהל רוצה להקשיב לו. אם תוכל לשתף פוסטים עם מידע מועיל, מאמרים מעמיקים, ותוכן שבאמת עוזר לאנשים – יש סיכוי גדול שהם יתחילו לעקוב אחריך, ובסופו של דבר גם לקנות את המוצרים או השירותים שלך.

מודעות Sponsored Content

כמו פרסום ממומן בגוגל או פייסבוק, לינקדאין מציעה מודעות שמופיעות ישירות בפיד של המשתמשים. מודעות ה-Sponsored Content של לינקדאין מצוינות אם אתה רוצה להגיע לאנשים בזמן שהם גוללים את הפיד שלהם, בלי שיחשבו שמדובר במודעות.

היתרון של מודעות אלו הוא שהן לא מפריעות למשתמשים – אלא נראות כחלק אינטגרלי מהפיד שלהם. כל מה שצריך זה לוודא שהתוכן שאתה משתף מעניין, רלוונטי ומכיל קריאה לפעולה ברורה. אם זה יהיה מספיק מעניין, אתה תקבל את התוצאה הרצויה.

מודעות Direct Sponsored InMail

מודעות ה-InMail של לינקדאין מאפשרות לך לשלוח הודעות אישיות ישירות לתיבת הדואר של המשתמשים. כאן מדובר בצורה אינטימית יותר של פרסום – במקום להסתמך על מודעות פומביות, אתה יכול לפנות ישירות לאנשים בצורה פרטית.

ההודעה שאתה שולח יכולה להיות ממומנת, מה שמעיד שאתה לא שולח מיילים ספאם. זה יכול להיות מעולה אם אתה רוצה לקדם שירותים ייחודיים או מוצר חדש, ולהגיע בדיוק לאנשים שמתאימים לך.

 

איך זה עובד מבחינת תקציב?

לינקדאין מציעה גמישות רבה בכל מה שקשור לתקציבים. אפשר להקים קמפיינים עם תקציבים נמוכים יחסית, כך שאין צורך להתחייב להשקעות גדולות מראש. זה מעולה אם אתה רק מתחיל עם פרסום בלינקדאין, ואתה רוצה לבדוק איך זה עובד עבורך לפני שאתה משקיע סכומים גבוהים.

אחד היתרונות הגדולים של לינקדאין הוא שהיא פלטפורמה שעובדת לפי המודל של Pay Per Click (PPC). זאת אומרת, אתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך או פועל בהתאם לקריאה לפעולה שלך.

 

סיפור הצלחה: איך הצלחנו להגדיל את המכירות עם פרסום בלינקדאין

אחד הלקוחות שלנו, חברה שמתמחה בייעוץ פיננסי, הגיע אלינו עם בקשה להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים. הם היו מחפשים בעיקר עסקים קטנים ובינוניים שנזקקו לשירותים פיננסיים. אחרי בניית קמפיינים ממומנים בלינקדאין, תוך שמירה על גישות מאוד ממוקדות – הצלחנו להגדיל את כמות ההפניות ב-30% תוך חודשיים בלבד.

מה עשינו? פשוט מאוד:

  • הגדרנו את קהל היעד בצורה מדויקת מאוד
  • בחרנו את סוגי המודעות המתאימים ביותר
  • שיפרנו את התוכן כך שיהיה יותר רלוונטי וערכי
  • ביצענו אופטימיזציה תמידית למודעות

 

אז מה עושים עכשיו?

אם אתה לא מפרסם בלינקדאין עדיין, עכשיו זה הזמן להתחיל! לינקדאין יכולה להיות פלטפורמת שיווק מצוינת, אם אתה יודע איך להשתמש בה. ואם אתה כבר מפרסם, אולי כדאי שתבדוק אם אתה מנצל את כל הכלים שהפלטפורמה מציעה.

הכי חשוב, תזכור – פרסום בלינקדאין לא רק מיועד לחברות גדולות. גם עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת עצומה מהפלטפורמה הזאת, אם עושים את זה נכון.

אם יש לך שאלות או רוצה לשמוע עוד על איך להקים קמפיינים בלינקדאין, אני כאן תמיד כדי לעזור!

קבלו הצעה

בואו נדבר!

אנחנו מובילים גישה שונה וחדשה בתחום, המבוססת על עבודה משותפת עם הלקוחות והגשמת יעדים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!

אנחנו עוזרים למותגים ולעסקים בארץ ובחו"ל להגדיל מכירות ולצמוח, גלו גם אתם כיצד וקבלו טיפים מועילים שירחיבו לכם את הידע, מבטיח לא להספים ולספק ערך מוסף בלבד.