טום גרינברג - מקדם אתרים
הצעת מחיר לשירותי קידום ממומן PPC
פלוני אלמוני
חלק ראשון: ניתוח ואסטרטגיה
בחלק זה נתמקד בהבנה עמוקה של השוק, ביצוע מחקרים ויצירת אסטרטגיית קידום שתתמוך במטרות העסקיות. כלים כמו מחקר מיקומים, קביעת אסטרטגיה, והגדרת מדדים מדויקים הם שלבים חיוניים להצלחה ראשונית בקידום האתר.
01
מחקר מיקומים באורגני והכנת אסטרטגיית קידום SEO
ביצוע מחקר מיקומים, הגדרת מילות מפתח תחרותיות ורלוונטיות, והכנת אסטרטגיה ברורה וממוקדת שתשמש תכנית פעולה לקידום האתר.
02
אסטרטגיה
גיבוש ומימוש אסטרטגיית קידום אורגני ומעקב אחר מיקומים ותנועת מבקרים ממירה
פיתוח אסטרטגיה שכוללת שיפור דירוגים, ניתוחי תנועה והבאת תנועה ממוקדת וממירה לאתר תוך מעקב מתמיד אחר השיפור.
03
איוונטים
הגדרת איוונטים וסידור אנליטיקס 4 וחיבור בין מערכות (באמצעות Tag Manager ו-Search Console)
חיבור כלים למדידת התנהגות מבקרים, יצירת איוונטים מותאמים וניתוח נתוני גלישה, כך שניתן יהיה לבחון את הביצועים בזמן אמת ולהגיב בהתאם.
חלק שני: תפעול וביצוע שוטף
כאן נכללים שירותי הקידום הטכניים והתחזוקה השוטפת באתר, תוך ביצוע פעולות קבועות לשיפור עמדות האתר וייעול חוויית המשתמש. החלק הזה כולל SEO טכני, קידום לוקאלי ושיפור מיקומים במילות מפתח.
ביצוע SEO טכני מקיף לכלל עמודי האתר הקיימים
פעולות SEO טכני, הכוללות שיפור מהירות האתר, התאמה לניידים ואבטחת קישורים, שמטרתן לשפר את האיכות הטכנית של האתר.
טיפול בקידום אורגני ע"י Google My Business (לוקאלי) ותחזוקה שוטפת
טיפול בפרופיל העסקי בגוגל, ניהול חוות דעת ועדכון נתונים כדי לחזק את הקידום המקומי, וכך למנף חיפושים אזוריים בצורה יעילה.
קידום אורגני SEO שוטף והחלפת לינקים איכותיים
תהליך קבוע של החלפת קישורים איכותיים וחיזוק סמכות האתר בעיני מנועי החיפוש, על ידי בניית קישורים מאתרים בתחום הרלוונטי.
דגש על שיפור המיקומים למילות מפתח עיקריות ושיפור יחסי המרה
התמקדות בקידום מילות מפתח עיקריות ושיפור המרות באתר, כולל שיפור חווית הגלישה ללקוחות הפוטנציאליים להבטחת רווחיות מהתנועה האורגנית.
גיבוש המלצות CRO לאתר לשיפור יחסי ההמרה והעברת מסמכי המלצות
ניתוח מתמיד של מבנה האתר, עם הצעות לשיפורים ומסמכים מסודרים שיעזרו להשיג תוצאות טובות יותר ביחסי ההמרה.
חלק שלישי: ניתוח ודיווח
החלק האחרון מתמקד בניהול ודיווח שוטף, כך שתוכלו לראות את תוצאות הפעולות ולבצע התאמות נוספות במידת הצורך. נכללים בו דיווחי ביצועים, ניהול בלוג, דשבורדים ומפגשי מעקב.
הפקת דוח חודשי מסודר שמציג את הנתונים החשובים ביותר והמלצות לפעולות נוספות לקידום האתר.
פיתוח תכנים מותאמים למילות מפתח עיקריות, כתיבה והפצת מאמרים חודשיים לקידום תחום האתר ולהעמת המומחיות שלו ברשת.
דשבורדים אינטראקטיביים שיציגו לכם את התוצאות השוטפות בזמן אמת, כך שתוכלו לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות.
קיום פגישות התנעה ומעקב שוטף כל שבועיים לדיון בהתקדמות ותיאום על פי התוצאות והצרכים המשתנים.
סה"כ הצעת מחיר:
אפיון | 1 | 2232 ₪ |
עיצוב | 1 | 4490 ₪ |
טכנולוגיה | 1 | 7990 ₪ |
רזולוציות | 1 | 1890 ₪ |
שפות | 0 | |
אופטימיזציית אתר | 1 | 2690 ₪ |
הטמעה | 1 | 1670 ₪ |
מהירות | 1 | 1890 ₪ |
אחסון | 1 | 1176 ₪ |
לוגו וערכת צבעים | 0 | |
כתיבת תוכן שיווקית | 1 | כחלק מהעבודה |
מחיר מחירון | – | |
מחיר סופי ללקוח | 8,900 ₪ | |
אחסון האתר שנה במתנה |
הסכמות להמשך התנהלות לאחר סיום העבודה:
תעריפי שינויים עתידיים: עלות עבודה לשינויים עתידיים תהיה 279 ₪ (79$) לשעת עבודה. תוגש הצעת מחיר מראש לכל שינוי משמעותי. שינויים קטנים (כגון שינוי טקסט או עדכון טלפון) שלא יעלו על שעה יבוצעו ללא תשלום ויטופלו תוך 36 שעות, בתנאי שהאתר מאוחסן בשרתי החברה. עבור עדכון טקסט חודשי של עד שעה אחת לא ייגבה תשלום.
הדרכה שוטפת: חברת הבנייה תספק הדרכה על ניהול תוכן ועדכוני האתר, וניתן יהיה לקבל שיעור אחד חינם כל 90 יום לצורך מענה על שאלות, עדכוני נהלים והבטחת תפעול אופטימלי.
לוח זמנים: משך זמן משוער להשלמת הפרויקט הוא 35 ימים, בכפוף להשלמת כל חומרי המלל והתמונות מצד הלקוח בזמן.
שיתוף פעולה מצד הלקוח: הלקוח מתחייב להקדיש זמן להשתתפות בשיעורים ובסיעור מוחות, לספק תכנים ולוודא שהתמונות עומדות בתנאי השימוש הנדרשים (רישיון חופשי, רכישת תמונות או תמונות מקוריות). כל אלה נדרשים להבטחת איכות, חדשנות ויעילות של התוצר הסופי.
חוזה עבודה רשמי
בין - טום גרינברג (להלן: "הספק") מצד אחד
לבין - פלוני אלמוני- (להלן הלקוח)
הואיל והספק מעוניין לספק ללקוח שירות של פיתוח אתר אינטרנט בהתאם לאפיון המפורט בנספח א' (להלן: "השירות"), והלקוח מעוניין לקבל את השירות מהספק;
והואיל והספק מעיד על עצמו כי הוא מיומן ובעל יכולות מקצועיות בתכנון, בניה, הקמה ותפעול של אתרי אינטרנט מבוססי מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח חופשיות (שאינן מוגנות בזכויות יוצרים ו/או פטנטים) וכי יש לו את היכולות המקצועיות לספק ללקוח את השירות באופן מיטבי בכל מהלך תקופת ההסכם;
והואיל והלקוח מעוניין להקים אתר אינטרנט לצורך עסקי (להלן: "האתר").
הוסכם והותנה בין הצדדים, כדלקמן:
המבוא והנספחים להסכם זה הנם חלק בלתי נפרד מההסכם.
מיד לאחר חתימת הסכם זה יחל הספק בהקמת האתר בהתאם לאפיון שיצורף לחוזה זה עבור הלקוח, ולפי לוח הזמנים המפורט בהצעת המחיר.
ברור לצדדים, כי האתר מבוסס על תוכנות צד שלישי תחת רישיון קוד פתוח ועל שפות תכנות שגם הן תחת רישיון קוד פתוח והלקוח יהיה כפוף לרישיון הקוד הפתוח ולתנאיו. הספק יוודא שהשימוש שייעשה בתוכנות הקוד הפתוח יהיה תואם את הרישיון ולא יעשה שימוש שנוגד את תנאי הרישיון במתכוון או שלא במתכוון.
היה והספק יידרש לבצע רכישה של רישיונות שימוש כלשהן עבור הלקוח, מובהר כי רישיונות אלה הנם בבעלות הלקוח ובאחריותו המלאה לחדשם במידת הצורך.
הספק יבצע שינויים והתאמות בתוכנות האתר בהתאם לצורכי הלקוח בהתאם למפורט בנספח א' ובכפוף לעמידת הלקוח בתשלומים המפורטים בנספח א'.
נגישות
חוק הנגישות הישראלי קובע שכל אתר אינטרנט המיועד לציבור חייב להיות נגיש לאנשים עם מוגבלויות. אמנם פלטפורמת וורדפרס מגיעה עם תשתית בסיסית נגישה בקוד ובמבנה שלה, אך הנגישות הזו לא תמיד עונה על הדרישות הספציפיות של חוק הנגישות הישראלי. החוק מחייב עמידה בסטנדרטים מסוימים (תקן ישראלי 5568) ומתייחס גם להצהרת נגישות חתומה על ידי מנגיש מוסמך.
נגישות האתר היא תהליך הדורש תחזוקה שוטפת, כמו בדיקות ותיקונים בהתאם לעדכוני האתר והחוק. חשוב לציין כי בונה האתר אינו אחראי על נושא הנגישות המלא, אלא על התאמת האתר לבקשות הלקוח. החתימה על הצהרת הנגישות והאחריות הכוללת לנושא הנגישות חלה על מנגיש מוסמך שמוודא שהאתר עומד בכל התקנות הנדרשות.
בונה האתר, בשום פנים ואופן, אינו נושא באחריות המשפטית לנושא הנגישות של האתר על פי חוק הנגישות הישראלי. בונה האתר מספק את שירותיו בהתאם לדרישות הלקוח והכלים הטכנולוגיים בהם הוא משתמש, אך אינו מוסמך ואינו מתחייב לוודא שהאתר עומד במלוא התקנים והדרישות של החוק.
האחריות לנגישות האתר, לרבות התאמה מלאה לחוק, עריכת הצהרת נגישות ותחזוקה שוטפת, חלה על בעלי האתר, אשר חייבים להיעזר במנגיש מוסמך לצורך כך. בנוסף, חוק הנגישות מתעדכן מדי פעם, ולכן יש צורך במעקב מתמיד אחרי שינויים בחוק והתאמת האתר בהתאם לדרישות החדשות, דבר שאינו באחריותו של בונה האתר.
מומלץ שבעלי האתר יתייעצו עם גורם מקצועי לנגישות ויעקבו אחרי העדכונים הרלוונטיים בחוק על מנת להבטיח עמידה בכל הדרישות החוקיות.
מרכיבי האתר- תוכנת הליבה והתוספים
האתר נבנה על בסיס מערכת "וורדפרס" (להלן: "המערכת"), הכוללת מערכת ותוספים מעודכנים ליום ההזמנה בהתאם לצורכי הלקוח המפורטים בנספח א' כאמור לעיל.
במקרה של התקנת תבנית מוכנה, יספק הספק את האתר כשהוא כולל את הפונקציות שהיו קיימות בתבנית ביום ההזמנה בלבד.
תוכן האתר כולל מערכת הזנת תוכן עצמאית.
מובהר, כי הספק אינו נושא בכל אחריות לגבי התכנים המוזנים לאתר אשר נתקבלו מאת הלקוח, לרבות זכויות יוצרים ו/או סימני מסחר וכיו"ב.. (מוסבר בנספח ב' סעיף 5)
זכויות היוצרים המלאות לתכנים המוזנים לאתר שייכות ללקוח.
תוספות ושינויים: כל תוספת, שינוי או חריגה מהאפיון, יבוצעו רק לאחר סיום בניית האתר על פי האפיון וקבלת תשלום מלא עבור העבודה. (עפ"י נספח ב' סעיף 9)
עבור השינויים והתוספות שיוזמנו ע"י הלקוח ישולם על פי שעת עבודה או תמחור מראש כפי שיוסכם בין הלקוח לספק.
התקנת האתר בסיום העבודה:
במקרה של התקנת אתר אצל כל חברה אחרת- הלקוח אחראי להתקנה (כמפורט בנספח ב' סעיף 3)
אחריות: כמפורט בנספח ב' סעיף 9 לתוצר לא ניתנת שום אחריות לאחר שחרורו (שחרור= העתקה לאחסון אחר)
נזקים
בשום מקרה הספק לא אחראי לנזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו שייגרמו ללקוח כתוצאה מהשימוש של הלקוח באתר, או כתוצאה מאי היכולת של הלקוח להשתמש בו, לרבות מקרים של הפסד רווחים, הפסקת פעילות עסקית, או אבדות כספיות אחרות הקשורים במישרין לאתר.
תקשורת
למטרת תיעוד ויעילות, הלקוח והספק יתקשרו בעזרת:
שיחות טלפון מקצועיות יבוצעו רק בהחלטת הספק וכשיראה לנכון.
שעות התקשורת של הספק הן:
09:00-17:00 א-ה
הלקוח יימנע מהתקשרות או משלוח הודעות טלפוניות מעבר לשעות אילו למעט תקלות משביתות.
ביטול ההסכם
למען הסר ספק, חברת הבניה WP4All רשאית לפטר את הלקוח בכל שלב בתהליך ללא תנאי או מגבלה.
באם הלקוח הינו גס רוח, לא מסודר ו/או מאורגן, לא עומד בזמני העבודה שנקבעו מראש בין אם בכתב ובין אם בעל פה, מבקש דברים מעבר לאפיון שנקבע וכו', חברת הבניה יכולה בכל שלב להפסיק התקשרות על הלקוח ללא תנאי.
כנ"ל הלקוח- רשאי לפטר את הספק לאחר 21 יום ללא התראה וללא הגבלה באם הוא איננו מרוצה מטיב העבודה!
הלקוח מתחייב להתנהל בנעימות ובאדיבות, לפעול עפ"י התכניות והלוחות זמנים שנקבעו ולפעול על פי האפיון שנקבע מראש.
במהלך ה-21 הימים הראשונים לחתימת ההסכם (למען הסר ספק, חתימת חוזה עבודה זה), ניתנת האפשרות ללקוח לבטל את ההסכם באמצעות משלוח הודעה לצד השני בדואר האלקטרוני.
בתקופה שלפני סיום העבודה – להלן תקופת "ההקמה" באם נדרש זמן פיתוח והתקנה נוספים והצדדים לא הגיעו להסכמה בדבר תוספת כספית עבור העבודה הנדרשת, ניתנת האפשרות לספק לבטל את ההסכם תוך כדי מחיקת כל עבודתו, קבצים שכתב והתקין, באמצעות משלוח הודעה ללקוח בשיטה שתראה לספק.
תכנות, קוד ועבודות הקמה של האתר שנעשו עבור הלקוח יישארו ברשות הספק אלא אם יחליט
כמו כן, במקרה של ביטול ההסכם ע"י הלקוח:
לא ימסר קובץ העבודה והספק העבודה- באם נרכשו תוספים הלקוח מתחייב להחזירם לספק בהקדם האפשרי.
תחזוקת אתר במידה והאתר לא מאוחסן בשרתי החברה– במידה והלקוח יתקשר עם הספק בהסכם שרות הסכם שרות יוגש בנפרד.